torsdag den 26. januar 2012

Sådan integrere du dit brand - i QR koden!

Som i al anden markedsføring handler det om at differentiere sig! Derfor er der ej heller tvivl om, at når de sort/hvide QR koder ganske snart bliver "mainstream" her i landet - så skal der tænkes alternativer... 


Med designer barcodes er der uendelige muligheder for både at kreere en selvstændig identitet eller integrere det nuværende logo i designer koden. Kort opsummeret er 
fordelene blandt andet: 




  • Du får alle fortræffelighederne fra den traditionelle QR kode
  • Giver øget opmærksomhed
  • Du har mulighed for på bedste vis at integrere logo/brand
  • Mulighed for at differentiere dig og dit brand

  • Jeg er blevet stillet spørgsmålet mange gange... Hvordan gør man så? Til de af jer der er fortrolige med Photoshop og i løbet af 6.14 minutter vil lære, hvordan et logo nemt integreres i en QR kode, så er der her guf fra Roberts Productions:





    Men husk nu, selv den lækreste og mest kreative udførte designer barcode har ikke den store værdi, hvis der ikke over holdes best practice, særligt: 

    • Giv en årsag til brugeren skal scanne
    • Guide til hvordan brugeren scanner designer barcoden
    • Brugeren skal mødes af mobiloptimeret indhold
    • Test, test, test... Du skal teste med mindst 5-7 af de mest brugte scanner applikationer under hele forløbet. Ved hver en lille ændring skal der testes igen og igen... 

    God fornøjelse! 

    Vil du have andre tips og tricks til hvordan du kan få succes med brugen af QR koder i din markedsføring? Tilmeld dig I love barcodes...news, ved at klikke her.  No spam - only barcode love!

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar