I love barcodes mener:
Fantastisk eksempel på hvor nemt og godt en QR kode kan bruges i jagten på permissions!
- Føtex teaser godt til, hvorfor brugeren skal scanne QR koden
- Brugeren ledes direkte ind på en rigtig fin og overskuelig landingpage, hvor brugeren hurtigt og nemt kan tilmelde sig konkurrence - og endda få svar med det samme.
Det er dog uforståeligt at Føtex, ikke vælger at guide deres kunder i hvordan en QR kode scannes. Måske årsagen ligger gemt i der også er mulighed for at tilmelde sig konkurrencen via sms - hvor Føtex sikre sig en krone pr. sms der ryger afsted!?
Det er rigtig ærgerligt Føtex ikke får de sidste detaljer med i en ellers virkelig god kampagne. Skulle Føtex have tænkt den endnu længere og ikke blot sikret en ny mail/sms permission men også et salg her og nu.
Ville det have været oplagt at give, alle os der ikke vinder, en elektronisk værdikupon til et særligt tilbud der kunne trække os ned i den lokale Føtex.
Rikke Høyer
Ingen kommentarer:
Send en kommentar