onsdag den 22. juni 2011

Her er fremtiden...

I disse dage er reklame-festivalen Cannes Lion 2011 på sit højeste. Blandt de nominerede til Cannes Young Lions er to kreative hoveder Matei Curtasu og Annamaria Zollet. 
De to studerende fra Miami Ad School Europe har lavet en intet mindre et fantastisk kampagne forslag til Diesel - DSLTAG!


Ud fra tankegangen om vi mennesker elsker musik, tøj og dele vores holdninger og meninger på Facebook. Har Matei Curtasu og Annamaria Zollet udtænkt konceptet DSLTAG, der er et tænkt samarbejde mellem Diesel og Grooveshark.com
På deres fælles platform har man mulighed for at lave sin egen playliste, der genereres som en unik QR kode, der kan designes efter brugerens eget ønske. Få dage efter genereringen modtager brugeren sin t-shirt påtrykt den unikke QR kode og så er brugeren ellers en gående playliste, der kan scannes og deles af alle på Facebook! 

Se den fantastiske idé her: 


DSLTAG from Annamaria Zollet on Vimeo.


I love barcodes mener: 
Fantastisk tænkt! Der er ingen tvivl om dette er fremtiden... 
Se også Diesel eget tiltag, hvor de på bedste vis kombinere mulighederne i Facebook og QR koder for at øge salget i de spanske butikker, her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar