onsdag den 7. marts 2012

Spilder du (også) penge på brugen af QR koder?

Markedsføring har netop bragt artiklen "spilder du penge på QR koder?" Svaret er et klart og klingende; 

Ja! Du spilder penge på brugen af QR koder! Hvis du ikke gør det ordentligt!  
Læs hele artiklen fra Markedsføring her: 




Artiklen er lavet på baggrund af Huset Markedsførings rundspørger om brugen af QR koder, blandt 126 af de danske marketingansvarlige. (Se flere facts fra undersøgelsen her) 
Hvor I love barcodes, Responsfabrikken og MediaCom kommenterer på et udpluk af rundspørgerens resultater. Se artiklen ved at klikke her


Hvis det ikke allerede nu er klart for dig, så igen en løftet pegefinger, spark i rumpen eller et højt opråb!  
Som i al anden markedsføring skal der være en idé og tanker bag indsatsen. En strategi for hvordan du bedst kan udnytte muligheden for at drive salg, på den lange- og den korte bane. Med brugen af QR koder får du fantastiske muligheder for at "trække" forbrugerne fra inspiration til konkret handling. Udnyt det! 
Den amerikanske iværksætter Scott Stratten (en af I love barcodes absolut favoritter) har også, på sin vanlige humoristiske facon, givet sit besyv med omkring "problemet med QR koder"

3 kommentarer:

  1. Godt indlæg... det er det samme jeg prædiker. Billedet af artiklen kan jeg ikke læse fordi den er for lav. kan i vedhæfte den som pdf?

    SvarSlet
  2. Hej Mark og Peter.

    Læs artiklen her; http://dl.dropbox.com/u/39848827/Spilder%20du%20ogs%C3%A5%20penge%20p%C3%A5%20QR%20koder

    SvarSlet