QR koden er placeret på frimærkets plads.
Når QR koden scannes ledes der direkte ind på et mobilsite der er målrettet markedsinspirationsdagen, med mulighed for alt fra at;
- Se dagens program
- Tilmelde sig eventen
- Blive kontaktet eller
- Bestille den gratis bog "Skriv breve - der sælger".
Det er stærkt tænkt at de heldige indbudte kan få seminariet booket direkte i kalenderen med det samme. Nemmere kan det da ikke blive...
I love barcodes mener:
Her er et fantastisk eksempel, både på brugen af QR kodens muligheder, men også på eksekvering. Her er tænkt på stort set alt!
- Brugeren holdes godt i hånden og der guides fint til hvorfor QR koden skal scannes og hvordan det gøres og hvilke scanner applikationer der kan benyttes.
- Indholdet er skræddersyet til mobilen og eventen.
- Der er tænkt call-to-action gennem hele sitet.
Det er et af de absolut bedste eksempler på udnyttelse af QR kodens muligheder og eksekvering på det mobile medie, I love barcodes er stødt på de seneste måneder!
Hvad mener du?
Vil du sikre dig nyt fra I love barcodes direkte i din indbakke? Skriv dig op øverste højre hjørne under "gå ikke glip af et eneste indlæg" og få de seneste indlæg tilsendt automatisk. Eller klik her og tilmeld dig I love barcodes... news - så sikre du dig et udpluk af de bedste (og værste) cases samlet med tips og tricks til hvordan du får succes med brugen af QR koder i din markedsføring.
Lækkert! Ka' godt li' når nogle af de gamle virksomheder sætter sig på forreste række i innovationsbussen og kommer op med gennemtænkt brug af ny teknologi. Godt gået, Postvæsen!
SvarSlet