torsdag den 16. juni 2011

Scan QR koden - og vind en kok!

Vind en kok og en grill fest med det hele - for dig og 10 af dine venner! 

Det er budskabet fra Meyers køkken, i deres jagt på permissions. Midlet er et traditionelt postkort hvor brugen QR koden skaber den afgørende call to action.  




Et enkelt og tilpasset mobilsite er næste skridt for brugeren i jagten på grill festen for vennerne!

Fin og overskuelig landingpage med
sign-up til nyhedsbrev

En kampagne afføder den anden -
følg med på Facebook
I love barcodes mener: 
Hvem vil ikke have besøg af en veludrustet grillmester... 
Kampagnen er simpel - og rigtig godt tænkt! Her er tale om en god lille permission kampagne udført på bedste vis. 

Her er tænkt over alle tre vigtige H´er: 

  • HVORFOR skal koden scannes
  • HVORDAN skannes koden og 
  • HVOR får brugeren fat i en scanner applikation

Også brugervenligheden er i top. Det er et ganske enkelt mobil site der møder brugeren, her fristes brugeren endnu engang til at skrive sig op til nyhedsbrevet, hvilket gøres ganske enkelt. Kampagnen er ekstra god i kraft af at der på "tak for din tilmelding" siden igen forsøges et "salg", her opfordres der til at følge Claus Meyer på Facebook. En enkelt lille detalje kunne her være at give et godt incitament til at følge mesterkokken himself på Facebook. 
Rigtig god kampagne... Så nemt kan det gøres!Rikke Høyer Schrøder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar