torsdag den 23. juni 2011

Home Plus bruger QR koder - og øger salget med 130%

Home Plus (tidligere Tesco) i Korea har valgt at bruge QR koder som det primære medie til at indfrie deres mål om at blive den største spiller på markedet i Korea. 
Ud fra tanken om at lade butikken komme til folket, i stedet for folket til butikken. Har Home Plus åbnet en række virtuelle butikker - hvor Koreanerne blot med deres smartphone i hånden kan få ordnet de daglige indkøb, vel og mærke mens de venter på metroen!  




I love barcodes mener: 
Kom så Bilka, Føtex, Netto, Irma og alle i andre...! 


I følge analysen "mobilshopping 2011" fra Dwarf er vi danskere klar! 

  • 21% af alle smartphone ejere har købt i en webshop fra deres mobil 
  • 1% har købt dagligvarer via mobilen - 31% vil gerne!
  • Føtex står på danskernes 6. plads over hvor danskerene ønsker at handle via mobilen
  • Irma og Bilka nr. 8 og 9
Vil du vide hvordan du, som Home Plus, kan få succes med brugen af QR koder? Kontakt I love barcodes på rikkehoyer@me.com - eller få kvit og frit tips og tricks leveret direkte i din indbakker ved at klikke her... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar