Prøv selv her:
For selvom Forbrændingen har set muligheder i 2D stregkodernes evne til at skabe "call to action" og salg. Mangler der lige de sidste 30% - hvis de vil gør det rigtigt og opnå effekt!
Et af eksemplerne er den efterhånden klassiske brøler ved overtrædelse af best practice #1 "Hold brugeren i hånden" der også i dette tilfælde gør sig gældende. Forbrændingen fortæller ikke; hvad der gemmer sig bag QR koden, hvordan der skannes, med hvilke midler der scannes og hvad læseren kan opnå ved at scanne!
Rikke Høyer
Hej Rikke, interessant kritik som jeg naturligvis er enig i. Forklaringer og oplysning om egenskaber, fordele, udbytte er altid vigtige og særligt på nye medier.
SvarSletJeg synes så bare det er lidt pudsigt at når jeg går ind på facebook.com/ilovebarcodes så har du 2D kode som profilbillede - uden forklaring, uden at fortælle hvad der gemmer sig bag det eller hvad bruger får ud af det :)
Joackim tak for din kommentar. Og point taken omkring Facebook - det er tidligere blevet forklaret hvad der gemmer sig bag. Men du har fuldstændig ret! Det er ej heller godt nok :-))
SvarSletHej Rikke, du er meget velkommen :) Jeg kunne bare ikke lade den pasere da præcis den tanke opstod da jeg landede på din Facebookside: "Hvorfor skulle jeg scanne?"
SvarSletEllers tak for masser viden her på bloggen!