mandag den 4. april 2011

Andersen & Martini bruger 2D barcodes strategisk

Bilhuset Andersen & Martini har i markedsføringen af den nye Opel Astra Sports Tourer brugt en 2D barcode til at virkeliggøre drømmen om ny bil bedst muligt. 





Prøv selv, scan her:


I love barcodes mener: 
Andersen & Martini bruger mulighederne i 2D barcodes strategisk godt. For her er et eksempel på, hvordan der skabes "call to action" på bedste vis. 

  • Der speedes op for drømmen om en ny bil, ved at vise bilens fortræffeligheder på en god personlig video
  • Der indsamles permissions ( e-mail adresser) for at skabe salg på den lange bane

Skulle den lige speedes lidt mere op, og øge chancerne for endnu bedre salg. Vil det være oplagt bl.a. at; 

  • Gøre det muligt at booke en prøvetur
  • Invitere Facebook vennerne til at se filmen 
Vil du se flere eksempler med biler? Se indlægget om hvordan Honda på bedste vis har valgt at bruge QR koder, her.
Rikke Høyer Schrøder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar